مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-16سياسي

اعلام اردوگاه های کاروان های راهیان نور مازندران/ سفری که رزمایش فرهنگی است


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه سه اردوگاه از مازندران برای مناطق عملیاتی دفاع مقدس تدارک دیده شد، گفت: از استان ما در منطقه خوزستان اردوگاه شهید جعفرزاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رییس ستاد راهیان نور استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز سوالاتی درباره چرایی اردوی راهیان نور و برگزاری آن مطرح است و یک سری سوالات در راستای تردیدافکنی و تشویش در بین جوانان، در بحث دفاع مقدس مطرح می کنند و می خواهند آن را زیر سوال ببرند، اظهار کرد: اردوی راهیان یکی از برنامه ها در بحث جهاد و شهادت است.

وی گفت: جهاد یکی از موضوعات اصلی در مباحث اصلی و دینی مسلمان به ویژه شیعیان است، فلذا هر مکتبی و هر انقلابی اگر می خواهد استمرار داشته باشد باید برای حفظ شعائر و آرمان های ان فعالیت هایی را انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس در باب جهاد و شهادت، اردوی راهیان نور را راه اندازی کرد که به عنوان آرمان و باور بزرگ انقلاب برای نسل های جوان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

مجیدی گفت: وقتی دشمن و جبهه استکبار جنگ را به کشور تحمیل کرد، عده ای که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش داشتند، در مقابل دنیای استک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اردوگاه های کاروان های راهیان نور مازندران/ سفری که رزمایش فرهنگی است

اعلام اردوگاه های کاروان های راهیان نور مازندران/ سفری که رزمایش فرهنگی است