مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-16بين الملل

ژاپنی ها، به دنبال جذب 100 هزار دانشجوی خارجی


مقامات ژاپن قصد دارند تا حدود دو ماه دیگر نزدیک به 100 هزار دانشجوی خارجی پذیرش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یودبلیونیوز، به نظر می رسد ژاپنی ها قصد دارند تا اواخر ماه مه تقریبا 100 هزار دانشجوی بین المللی را که در صف انتظار برای ورود به این کشور هستند، پذیرش کنند.

گفته شده مقامات دانشگاهی ژاپن قصد دارند برای سرعت بخشیدن به روند پذیرش این دانشجویان، از صندلی های خالی در پروازهای تجاری استفاده کنند.

یک آژانس خدمات مهاجرت اعلام کرد که حدود 152 هزار دارنده ویزای دانشجویی تا تاریخ 4 ژانویه منتظر ورود به ژاپن بودند و برنامه این است که حدود 100 هزار نفر از این افراد را که به دنبال این هستند که در اسرع وقت وارد ژاپن شوند، در یک فرآیند ساده غربالگری کند تا این افراد فورا وارد ژاپن شوند.

هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه دولت ژاپن اخیرا به خبرنگاران گفت که ژاپن انتظار دارد این ورودها تا حد قابل توجهی در بازه زمانی ماه مه رسیدگی کند.

همچنین ژاپنی ها قصد دارند یک طرح ورود راحت را برای دانشجویان از اواسط مارس، قبل از شروع سال تحصیلی جدید در آوریل، راه اندازی کنند.

دانشجویان به طور جداگانه از سقف روزانه سایر ورودی ها به ژاپن محاسبه می شوند که با کاهش تدریجی کنترل های مرزی مرتبط با ویروس کرونا، این تعداد از 5000 نفر در روز دوشنبه به 7000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپنی ها، به دنبال جذب 100 هزار دانشجوی خارجی

ژاپنی ها، به دنبال جذب 100 هزار دانشجوی خارجی