مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-16اقتصادي

تعیین ساز و کار جدید برای تأمین منابع قیر رایگان در سال آینده


نمایندگان مجلس ساز و کار جدیدی برای تأمین منابع قیر رایگان در سال آینده مشخص کردند؛ دولت موظف شد مابه التفاوت قیمت را از محل مازاد فروش نفت خام تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه 25 اسفند) مجلس شورای اسلامی با اصلاحات بخشی از لایحه بودجه 1401 جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

بر اساس موافقت نمایندگان با اصلاح بند (د) تبصره (1) جهت تأمین نظر شورای نگهبان: وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذی ربط مکلف است از محل سهم چهارده و نیم درصد (5/14%) شرکت مذکور تا میزان سی هزار میلیارد (30.

000.

000.

000.

000)ریال نسبت به گازرسانی به روستاها و اتمام طرح (پروژه) های نیمه تمام گازرسانی به روستاها، تداوم گازرسانی با اولویت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان و استان های نفت خیز و گازخیز، با اولویت روستاها و مناطق در حاشیه و محاط در جنگل ها و مناطق بحرانی، مناطقی که از لحاظ گازرسانی شهری و روستایی پایین تر از متوسط کشور می باشند و همچنین روستاهای واقع در مناطق کوهستانی، سردسیر و صعب العبور حداقل چهار برابر سرانه اقدامات لازم را به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ساز و کار جدید برای تأمین منابع قیر رایگان در سال آینده

تعیین ساز و کار جدید برای تأمین منابع قیر رایگان در سال آینده