مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-16سياسي

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات نوروز


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت های ارتباطی در استانها ضروری است.

- به نقل از وزارت ارتباطات، حسین حمیدی پور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه رشد و تحولات حوزه فناوری اطلاعات با سرعت در حال انجام بوده و توقف ناپذیر است، گفت: با توسعه زیرساخت های اصلی ارتباطی، شاهد پیشرفت های چشم گیر در اقتصاد دیجیتال استان ها خواهیم بود.

وی پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت های ارتباطی در تمامی استان ها، ضروری است.

در همین حال علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی نیز ارتقا و نصب برخی سایت های روستایی در آستانه سال نو با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم خبر داد.

دلگیر با پیش بینی حضور 10 میلیون زائر در ایام نوروز 1401 و نیاز مبرم آن ها برای استفاده از سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات، به ویژه در لحظه تحویل سال گفت: اپراتورها، نسبت به پیش بینی استقرار سایت های تلفن همراه سیار در محدوده حرم مطهر رضوی، به منظور افزایش ظرفیت شبکه اقدام کنند، تا مشکلات پوششی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات نوروز

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات نوروز