مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-16اقتصادي

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روزهای پنج شنبه و جمعه کاهش دما در سطح استان پیش بینی می شود که با توجه به نوع محصول کشاورزی و محل کاشت آن همچنین براساس ماندگاری هوای سرد در استان احتمال مخاطره سرمازدگی محصولات .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روزهای پنج شنبه و جمعه کاهش دما در سطح استان پیش بینی می شود که با توجه به نوع محصول کشاورزی و محل کاشت آن همچنین براساس ماندگاری هوای سرد در استان احتمال مخاطره سرمازدگی محصولات کشاورزی و به ویژه محصولات باغی وجود دارد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص احتمال خطر سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ساعات بعد از ظهر امروز به تدریج نفوذ هوای سرد به استان پیش بینی می شود البته این سرما به صورت سرمای فرارفتی است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: این توده هوای سرد غالب مناطق استان را در بر می گیرد و ممکن است وارد شدن آسیب به برخی محصولات کشاورزی را به دنبال داشته باشد که این موضوع به مرحله رشد این محصولات نیز بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری