مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-16اقتصادي

ارائه 8 خدمت تجاری سازی برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان


بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، 331 شرکت دانش بنیان و خلاق با استفاده از 8 خدمت حوزه تجاری سازی محصولات خود را به بازار رساندند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، خدمات ارزیابی ، خدمات مالی و سرمایه گذاری ، خدمات حقوقی و مالکیت فکری ، خدمات مدیریت فناوری و کسب و کار ، خدمات تبادل فناوری ، شتابدهی و توسعه گری نواحی نوآوری و خدمات توسعه بازار از جمله خدماتی هستند که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.

در هیمن راستا 331 شرکت دانش بنیان و خلاق حمایت شدند تا این خدمات را به مجموعه های متقاضی ارائه و محصولات خود را در بازار داخلی و حتی بین المللی عرضه کنند.

سرمایه گذاری خطرپذیر بر روی طرح های نوآورانه و حمایت از کسب و کارهای نوپا، توسعه کسب و کارهای نوپا و کمک به تجاری سازی ایده ها و استارتاپ های مستعد و گروه های دانش بنیان، ایفای نقش حمایتی در تجاری سازی ایده های حوزه فناوری مالی و زنجیره بلوکی و خدمات مبتنی بر فناوری زنجیره بلوکی، تعامل با بنیادهای علمی، مراکز آموزشی، ارائه روش های نوین، ابزارها و خدمات نرم با تأکید بر خلاقیت و غیره هم از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 8 خدمت تجاری سازی برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان

ارائه 8 خدمت تجاری سازی برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان