مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-16بين الملل

دستور پلیس اسراییل برای محدود کردن مشارکت اعضای کنست در یورش به مسجدالاقصی


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به فرمانده پلیس این رژیم دستور داد مشارکت اعضای کنست در یورش شهرک نشین های افراطی به مسجد الاقصی را با توجه به احتمال به خطر افتادن جان آنها محدود کند.

- وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به فرمانده پلیس این رژیم دستور داد مشارکت اعضای کنست در یورش شهرک نشین های افراطی به مسجد الاقصی را با توجه به احتمال به خطر افتادن جان آنها محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به یعقوب شبتای، فرمانده پلیس این رژیم دستور داد، در یورش هایی که به مسجد الاقصی انجام می شوند، نباید جان اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به خطر بیفتد.

گالی باهاراف میارا، مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بارلیو اجازه صدور چنین دستوری را برای فرمانده پلیس ندارد.

باهاراف میارا در پیامی خطاب به بارلیو تاکید کرد: اعضای کنست مشمول قانون مصونیت هستند که تقریبا آزادی کاملی برای رفت وآمد را برای آنها فراهم می کند.

مشاور حقوقی تل آویو افزود: نخست وزیر تنها کسی است که می تواند ورود به مسجد الاقصی را به دلایل امنیتی محدود کند و آن هم تنها پس از گرفتن نظر سرویس امنیت داخلی (شاباک) انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور پلیس اسراییل برای محدود کردن مشارکت اعضای کنست در یورش به مسجدالاقصی

دستور پلیس اسراییل برای محدود کردن مشارکت اعضای کنست در یورش به مسجدالاقصی