مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-16حوادث

کاهش 50 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در قوچان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قوچان گفت: در چهارشنبه سوری سال جاری شاهد وقوع 16 مورد حادثه حریق بودیم که در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش حوادث داشتیم.

- حسنعلی ولی زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قوچان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین آمار و حوادث چهارشنبه سوری، عنوان کرد: در چهارشنبه سوری سال جاری در شهر قوچان شاهد وقوع 16 مورد حادثه حریق بودیم که در مقایسه با سال گذشته با کاهش 50 درصدی وقوع حوادث روبه رو بودیم.

وی افزود: روز گذشته 35 نیرو در قالب پنج اکیپ عملیاتی با ماشین آلات عملیاتی در سطح شهر به صورت آماده باش درآمدند و خوشبختانه با همراهی بسیار خوب شهروندان قوچانی و نیز شرایط آب و هوایی و بارش باران بیش از 40 تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی قوچان برقرار که فقط 16 مورد آن منجر به عملیات شد که عمده آن ها اطفای حریق لاستیک و سطل زباله بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه هیچ آسیب جسمانی به شهروندان گزارش نشده است، تصریح کرد: این آمار جدا از گزارش های اورژانس است اما کاهش حوادث مبین تأثیرگذاری و فرهنگ سازی عمومی و همکاری و نظارت بیشتر والدین نسبت به آگاهی بخشی فرزندان خود بوده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در قوچان

کاهش 50 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در قوچان