مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-16اقتصادي

اعطاء وام های 18 درصد هیچ گرهی از مشکلات صنعتگران باز نمی کند


یک فعال حوزه معدن در بردسکن اعطاء وام های کم بهره به منظور نوسازی بهسازی و راه اندازی واحدهای راکد شهرستان را از مهمترین نیازها دانست و گفت: - اعطاء وام های 18 درصد هیچ گرهی از مشکلات صنعتگران را باز نخواهد کرد.

جواد اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا افزود: شهرستان بردسکن یکی از مهمترین مناطق معدنی شرق کشور و به نوعی قطب دوم معدنی استان خراسان رضوی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 61 مجوز معدنی برای شهرستان بردسکن صادر شده که از این تعداد قریب 50 درصد واحدهای معدنی فعالیت دارند و بیش از 32 درصد معادن در حال انجام عملیات اکتشاف هستند.

این کارشناس معدن مهمترین مواد معدنی قابل بهره برداری در شهرستان را مواد معدنی طلا، مس و آهن اعلام نمود و گفت: شهرستان بردسکن با وجود 12 کارخانه فراوری جزء شهرستان های مهم استان در این زمینه است.

وی تصریح کرد: بخش معادن و صنایع معدنی شهرستان بردسکن با اشتغال زایی 3000 نفر به صورت مستقیم و صنایع با اشتغال زایی 1500 نفر نقش اساسی را در شهرستان ایفا می کند.

وی چالش های بروکراسی اداری را از دیگر مشکلات معدن کاران شهرستان بردسکن دانست و بیان کرد: ارگان ها و نهادهای دولتی به جای تعطیلی و مانع تراشی به دلایلی چون بدهی بانکی و عدم تسریع در اعطاء مجوز واحدهای صنعتی و معدنی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء وام های 18 درصد هیچ گرهی از مشکلات صنعتگران باز نمی کند

اعطاء وام های 18 درصد هیچ گرهی از مشکلات صنعتگران باز نمی کند