مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-16سياسي

فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی سازی آن است


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی سازی دانشگاه است که این مهم با مچ گیری متفاوت است.

- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی سازی آن است ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی سازی دانشگاه است که این مهم با مچ گیری متفاوت است.

حجت الاسلام حبیب الله حاتمی کن کبود در آیین تودیع و معارفه رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان،اظهار کرد: قله فصل عبادت شامل ماه های رجب، شعبان و رمضان بوده و بهترین فصل برای عبادت، آرامش روحی و خودسازی است.

وی ادامه داد: در این فصل باید بتوانیم به خود آییم و این نفس را با یاد خدا آرام کنیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: در طلیعه نیمه دوم فصل عبادت مولود عزیزی را داریم که همه انبیاء و اولیاء آرزوی آمدنش را داشتند و همه آنان اذعان دارند اگر قرار است دنیا روزی، روز خوشش را ببینند آن ایام است و دنیا این روز خوش را به خود خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی سازی آن است

فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی سازی آن است