مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-16اجتماعي

زورآزمایی زمستان در آستانه بهار؛ از تعطیلی مدارس تا لغزندگی جاده های استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در آخرین روزهای اسفند ماه 1400 شاهد زورآزمایی زمستان در آستانه بهار هستیم.

به طوری که بارش برف از عصر دیروز 24 اسفند ماه، استان اردبیل را فرا گرفته و در اکثر نقاط این استان شاهد بارش برف و هوایی ابری و مه آلود هستیم.

طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی استان اردبیل، میزان بارش برف در برخی مناطق اردبیل به بیش از 20 سانتی متر نیز رسیده است.

به طوری که میزان بارش برف در شهرستان نمین 26 سانتی متر، شهرستان سرعین 22 سانتی متر، شهرستان نیر 20 سانتی متر، شهرستان اردبیل و مشگین شهر 18 سانتی متر، گرمی و کوثر 12 سانتی متر و خلخال 7 سانتی متر بوده است.

  طبق این اطلاعیه شهرستان سرعین با دمای منفی 8 درجه سلیسوس سردترین منطقه استان اردبیل در طی 24 ساعت گذشته بوده و در کنار آن مشگین شهر و نیر نیز دمای منفی 7 درجه سلسیوس را در آخرین روزهای اسفند ماه 1400 تجربه کردند و دمای شهرستان اردبیل نیز منفی 6 درجه بوده است.

بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی استان اردبیل، روزهای پنجشنبه تا عصر جمعه (27 اسفند) ضمن تداوم هوای سرد، آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و بارش ها موقتاً قطع خواهد شد اما مجدداً از عصر جمعه سامانه سرد و بارشی دیگری تمامی مناطق استان به ویژه مناطق شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده و تا دوشنبه هفته آینده (مصادف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزمایی زمستان در آستانه بهار؛ از تعطیلی مدارس تا لغزندگی جاده های استان اردبیل

زورآزمایی زمستان در آستانه بهار؛ از تعطیلی مدارس تا لغزندگی جاده های استان اردبیل