مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-16سياسي

اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی از امروز تا 13 فروردین 1401 در یزد


مدیرعامل هلال احمر یزد با اشاره به اهمیت آغاز سفرهای نوروزی، گفت: طرح ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر استان یزد است که از 25 اسفندماه آغاز و تا 13 فروردین 1401 ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محسن حرازی زاده ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های نوروز 1401در این استان، با بیان این که نقش اصحاب رسانه در توسعه راهبردهای آموزشی و امدادی جمعیت هلال احمر اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: عمده فعالیت های این سازمان داوطلبانه و بشردوستانه است.

وی افزود: اعتقاد داریم ما در صورتی می توانیم در جمعیت هلال احمر وظایف خود را به خوبی انجام دهیم که مورد اقبال بیشتر شهروندان باشیم و این مهم با همکاری رسانه ها محقق می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این که امدادرسانی در مواقع بحرانی، آماده سازی منابع و نیروی انسانی، تأمین تجهیزات برای امدادرسانی از جمله مأموریت های تعیین شده برای جمعیت هلال احمر است، گفت: تاکنون سعی کردیم متناسب با توان و ظرفیت استان و همچنین با مشارکت نهادهای مختلف مأموریت خود را اجرایی کنیم.

دکتر حرازی زاده پیشگیری از افزایش تلفات در حوادث و آموزش چگونگی فعالیت های بشردوستانه بین گروه های سنی مختلف را از جمله رویکردهای جدی جمعیت هلال احمر استان یزد دانست و بیان کرد: استفاده از ظرفیت فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی از امروز تا 13 فروردین 1401 در یزد

اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی از امروز تا 13 فروردین 1401 در یزد