مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-16اقتصادي

توزیع بالغ بر 59 میلیارد تومان اعتبار میان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته 59 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل مازاد درآمدهای  هزینه ای به استان تخصیص پیدا کرد که متناسب با شرایط اعتبارات بین دستگاه های اجرایی توزیع شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته 59 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل مازاد درآمدهای  هزینه ای به استان تخصیص پیدا کرد که متناسب با شرایط اعتبارات بین دستگاه های اجرایی توزیع شد.

علی شهریارپور 25 اسفندماه در جلسه شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرایط خوبی از نظر تخصیص اعتبارات در استان داریم، اظهار کرد: در مجموع نزدیک به 70 درصد اعتبارات استان تاکنون اختصاص یافته است، برخی تخصیص ها در حوزه اعتبارات نفت و توازن تا دوماه گذشته صفر بود که خوشبختانه شاهد تخصیص اعتبار در این حوزه بودیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ربزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اعتبارات استانی بالغ بر 50 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: نیاز استان به اعتبارات هزینه ای و جاری دستگاه های اجرایی حدود 90 میلیارد تومان برآورد شد، در نهایت با پیگیری های صورت گرفته 59 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل مازاد درآمدهای هزینه ای در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بالغ بر 59 میلیارد تومان اعتبار میان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری

توزیع بالغ بر 59 میلیارد تومان اعتبار میان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری