مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-16اقتصادي

بنیاد مستضعفان 900 هکتار زمین در اختیار دولت قرار داده است


بنیاد مستضعفان به منظور تأمین مسکن ارزان قیمت برای مردم 900 هکتار زمین با تفاهم نامه امضا شده با رییس جمهوری در اختیار دولت قرار داده تا هدف خانه دار شدن همه مردم تأمین شود.

- ایسنا/تهران رییس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان به منظور تأمین مسکن ارزان قیمت برای مردم 900 هکتار زمین با تفاهم نامه امضا شده با رییس جمهوری در اختیار دولت قرار داده تا هدف خانه دار شدن همه مردم تأمین شود.

سید پرویز فتاح ظهر چهارشنبه 25 اسفند ماه در آیین اهداء 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کشور که در ورامین برگزار شد اظهار داشت: یکی از راه های رفع فقر ، تأمین مسکن نیازمندان است که به منظور تحقق این مهم بنیاد مستضعفان با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد، 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان می سازد.

وی افزود: بنیاد مستضعفان تا پیش از این نیاز برای بهزیستی و خانواده های پرمعلول واحدهای مسکونی احداث کرده و برای سایر نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار ندارند، 20 هزار واحد مسکن طی تفاهم نامه با بنیادمسکن احداث می کند تا از میزان مراجعات به نهادهای حمایتی کاسته شود.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: در صورتی که طی دو سال آینده 10 هزار واحد مسکونی احداث شده و به مددجویان واگذار شود، این تفاهم نامه تمدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 900 هکتار زمین در اختیار دولت قرار داده است

بنیاد مستضعفان 900 هکتار زمین در اختیار دولت قرار داده است