مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-16اقتصادي

پروازهای فوق العاده نوروز به 900 پرواز افزایش یافت


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی تقاضای ایرلاین های داخلی تعداد پروازهای فوق العاده نوروز به 900 سورتی افزایش یافت.

- حسن خوشخو در نشست خبری تشریح پروازهای نوروز 1401 اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی هواپیمایی کشوری پروازهای فوق العاده برای ایام نوروز پیش رو به 900 پرواز داخلی افزایش یافت که این تعداد پرواز جدا از پروازهای برنامه ای است.

وی افزود: به همین تعداد (900 پرواز فوق العاده) جهت پروازهای خارجی مجوز صادر شده که عمدتاً به مقصد بغداد و نجف و پروازهای عتبات عالیات است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: پیش از این از سوی این سازمان تعداد پروازهای فوق العاده برای ایام نوروز 484 پرواز اعلام شده بود اما در حال حاضر 934 مجوز برای پروازهای خارجی نوروزی در نظر گرفته شده که 813 مجوز آن برای ایرلاین های داخلی به مقاصد بین الملل و 121 مجوز پرواز خارجی نیز به ایرلاین های غیرایرانی اختصاص داده شده است.

خوشخو تصریح کرد: ایرلاین های ایرانی می توانند با مجوز دریافتی از سوی سازمان هواپیمایی کشور 889 پرواز داخلی در ایام نوروز انجام دهند.

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری آغاز پروازهای نوروزی پیش رو را 25 اسفند امسال و پایان آن را 15 فروردین سال آینده عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فوق العاده نوروز به 900 پرواز افزایش یافت

پروازهای فوق العاده نوروز به 900 پرواز افزایش یافت