مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-16سياسي

معرفی «شهید شاخص» سال 1401 استان زنجان


سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سردار شهید ناصر شهبازی، شهید شاخص 1401 اعلام شد.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سردار شهید ناصر شهبازی، شهید شاخص 1401 اعلام شد.

مصطفی دودانگه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تعدادی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می کند، امسال پس از هم اندیشی ها و بررسی های گسترده در شورای جهاد فرهنگی استان و شهرستان ها و بهره گیری از نظرات پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان دفاع مقدس و اقشار مختلف بسیج،شهید ناصر شهبازی به عنوان شهید شاخص استان زنجان معرفی شد.

وی با بیان اینکه معرفی شهید شاخص استان در راستای آشنایی و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان گرانقدر و عزیز است، افزود: در راستای ترویج سبک زندگی شهدا گرانقدر و گوهریابی از گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی، معرفی شهدای شاخص بسیج از سال 89 پایه گذاری شد.

این مسئول ادامه داد: این سنت حسنه، فرصتی بی نظیر برای فرهنگ سازی در حوزه مقاومت، ایثار و شهادت و بازخوانی سبک زندگی شهدا و پرداختن به معیار و ویژگی های جوان مؤمن انقلابی و معرفی الگوهای عینی در تاریخ انقلاب اسلامی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی «شهید شاخص» سال 1401 استان زنجان

معرفی «شهید شاخص» سال 1401 استان زنجان