مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-16ورزشي

قیمت پیشکسوت یک فلاسک چای است!


یک پیشکسوت با گله مندی از سکوت برخی پیشکسوتان در قبال وضعیت نه چندان خوب فوتبال خوزستان، گفت: متأسفانه قیمت پیشکسوتان در استان خوزستان 500 هزار تومان یا یک فلاسک چای است و این مرگ فوتبال و ورزش خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت با گله مندی از سکوت برخی پیشکسوتان در قبال وضعیت نه چندان خوب فوتبال خوزستان، گفت: متأسفانه قیمت پیشکسوتان در استان خوزستان 500 هزار تومان یا یک فلاسک چای است و این مرگ فوتبال و ورزش خوزستان است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به پایان قرن رسیدیم، قرنی که وقتی بخواهیم درباره فوتبال ایران صحبت کنیم، پرچم خوزستان بالا است و خیلی از افتخارات ملی به بازیکنان و نمایندگان فوتبال خوزستان برمی گردد.

هم دوره ای و هم نسلی های من یادشان است که خوزستان در دهه 50 میزبان مسابقات بزرگ بین المللی بود و خیلی از تیم ها به خوزستان می آمدند و مسابقات را در رده های پایه با خوزستانی ها برگزار می کردند و جالب است که خوزستان همیشه قهرمان یا مدعی قهرمانی بود.

ضمن این که در تیم ملی بزرگسالان نیز همیشه 50 درصد تیم از خوزستان بود.

وی ادامه داد: اما متأسفانه در حال حاضر خیلی از تیم های فوتبال خوزستان مثل استقلال ملاثانی از کم ترین امکانات لازم برای تیم داری محروم هستند و با توجه به این که تیم های نفتی خوزست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پیشکسوت یک فلاسک چای است!

قیمت پیشکسوت یک فلاسک چای است!