مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-16سياسي

طرح نوروزی هلال احمر در 17 پایگاه امداد و نجات جاده ای یزد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نوروزی هلال احمر در 12 پایگاه دائمی و پنج پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نوروزی هلال احمر در 12 پایگاه دائمی و پنج پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای در این استان خبر داد.

دکتر محسن حرازی زاده امروز چهارشنبه 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح طرح های نوروزی 1401، اظهار کرد: هلال احمر یک نهاد عمومی و غیردولتی است که بر هفت اصل بنا نهاده شده که عمده فعالیتهای آن به صورت داوطلبی و بشر دوستانه است لذا اعتقاد داریم در صورتی می توانیم موفق عمل کنیم که مورد اقبال شهروندان باشیم و این بدون همکاری رسانه ها به خوبی محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت 12 پایگاه دائمی امداد و نجات در استان، گفت: همچنین مجوز پنج پایگاه موقت برای مناطق مختلف استان اخذ شده است.

علاوه بر این هلال احمر استان دارای تیم امداد کوهستان مستقر در شهرستان تفت است ولی پیگیر مجوز فعالیت تیم دیگر در شهرستان مهریز نیز هستیم.

حرازی زاده با اشاره به فعالیت تیم واکنش سریع هلال احمر در استان، گفت: سه تیم سحاب نیز در استان داریم که از طریق دوچرخه در مواردی مانند بافت های تاریخی و در مکانهایی که امکان تردد خودرو وجود ندارد، به ویژه در ایام نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوروزی هلال احمر در 17 پایگاه امداد و نجات جاده ای یزد

طرح نوروزی هلال احمر در 17 پایگاه امداد و نجات جاده ای یزد