مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-16حوادث

333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: روز گذشته، 333 تماس با مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان برقرار شد.

- مجید امیرفضلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات های روز گذشته، اظهار کرد: روز گذشته، 333 تماس با مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان برقرار شد که 15 مورد از آن منجر به عملیات شده و مابقی مکالمات و حوادث از طریق مشاوره تلفنی، حل شده است.

وی در رابطه با عملیات های انجام شده، افزود: روز گذشته دو مورد انفجار مواد محترقه، تخریب و حریق منزل، یک مورد حریق کپسول گاز، یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق خودرو، یک مورد حریق سطل زباله و حریق انبار علوفه اطفا شده است.

این مسئول ادامه داد: 4 عملیات رهاسازی محبوسان از آسانسور، حریق آسانسور، حریق منزل نیمه کاره، رهاسازی محبوس از منزل مسکونی و .

از جمله عملیات های انجام شده است.

امیرفضلی از استقرار 15 اکیپ تامین ایمنی در سطح شهر در روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که بیشترین حوادث چهارشنبه آخر سال در زمان ساخت نارنجک رخ داده به همین دلیل نکته مهم این است که خانواده ها هم باید همراه دستگاه های آموزشی باشند تا شاهد کاهش حوادث باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری

333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری