مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-16سياسي

پلاک کوبی منزل شهید «کریمی» به عنوان یکی از اماکن تاریخی انقلاب


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از پلاک کوبی منزل شهید کریمی دادستان شهید گیلانی به عنوان یکی از اماکن تاریخی انقلاب خبر داد.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید ابوالحسن کریمی (دادستان شهید انقلاب اسلامی گیلان)، اظهار کرد: معرفی شهدای انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت والای این شهدا برای نسل جوان جذاب و آموزنده است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان تشنه شناخت شخصیت های انقلابی همچون شهید کریمی هستند، تصریح کرد: شخصیت والا و انقلابی این شهید بزرگوار الگویی مناسب برای جوانان ایران اسلامی و همه حق طلبان و عدالت خواهان جهان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به زندگی سرشار از درس و عبرت شهید کریمی اشاره کرد و افزود: این شهید برجسته انقلاب اسلامی همه عمر گران بهای خویش را وقف خدمت به مردم و آرمان های انقلاب اسلامی ایران کرد و در نهایت با شهادت خویش دین خود را به میهن اسلامی ادا نمود.

حجت الاسلام اشجری، ترور شخصیت های ممتاز انقلاب اسلامی را نشانه عجز و ناتوانی جریان ضد انقلاب دانست و بیان کرد: شهید کریمی مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید لذا زیبنده نیست مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر نیز مظلومانه برگزار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک کوبی منزل شهید «کریمی» به عنوان یکی از اماکن تاریخی انقلاب

پلاک کوبی منزل شهید «کریمی» به عنوان یکی از اماکن تاریخی انقلاب