مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-16اقتصادي

رشد عملکرد 170 درصدی در تحقق درآمدهای چهارمحال و بختیاری در 1400


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: به لحاظ رشد عملکرد 170 درصدی در تحقق درآمدهای مصوب که در بودجه استان داشتیم، مازاد درآمدی معادل 595 میلیارد ریال به استان اختصاص پیدا کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی شهریارپور ظهر امروز در حاشیه شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های استاندار و کارمندان سازمان برنامه و بودجه استان خوشبختانه تخصیص اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به لحاظ رشد عملکرد 170 درصدی در تحقق درآمدهای مصوب که در بودجه استان داشتیم، مازاد درآمدی معادل 595 میلیارد ریال به استان اختصاص پیدا کرد که رقم قابل توجهی است و در بین تمامی استان های کشور رتبه دوم را در این حوزه کسب کردیم و این مبلغ بین دستگاه های اجرایی-هزینه ای استان جهت جبران بخشی از کسری اعتبارات که این دستگاه ها با آن مواجه بودند، توزیع شد.

وی تصریح کرد: اجرای حدود 40طرح در استان نیز از سال های قبل مانده و به تعویق افتاده بود که در کارگروه ماده 23 مطرح و تصویب مجوزهای مربوطه آن در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت همچنین چند طرح ملی نیز در استان در دست اجر قرار دارد که در این جلسه صدور مجوزهای آن ها برای تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد عملکرد 170 درصدی در تحقق درآمدهای چهارمحال و بختیاری در 1400

رشد عملکرد 170 درصدی در تحقق درآمدهای چهارمحال و بختیاری در 1400