مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-16اقتصادي

رشد اقتصاد دیجیتالی خاورمیانه از 100 میلیارد دلار فراتر می رود


به گفته شرکت مشاوره مدیریت ردسیر (RedSeer)، اقتصاد دیجیتال خاورمیانه، شمال آفریقا و پاکستان امسال از 100 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت و درصورت حمایت از سرمایه گذاری کافی، - به گفته شرکت مشاوره مدیریت ردسیر (RedSeer)، اقتصاد دیجیتال خاورمیانه، شمال آفریقا و پاکستان امسال از 100 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت و درصورت حمایت از سرمایه گذاری کافی، پتانسیل آن را دارد که تا سال 2030 به 700 میلیارد دلار برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزنیس نیوز، اقتصاد دیجیتال در سال 2021 رشد قوی داشته و می تواند سالانه 42 درصد رشد کند و امسال به 104 میلیارد دلار برسد زیرا همه گیری کووید-19 سرعت پذیرش دیجیتال را تسریع کرده است.

به گفته شرکت ردسیر، مستقر در هند، این رشد تا حد زیادی به اقتصاد دیجیتال بستگی دارد که حدود 20 میلیارد دلار بودجه در دو تا سه سال آینده تضمین کند.

اقتصاد دیجیتال به دلیل همه گیری در مسیر رشد و برروی سکوی پرش برای رشد قوی تر قرار گرفته است.

اعتماد سرمایه گذاران به این فضا در حال افزایش است و ما انتظار داریم در کوتاه مدت تا میان مدت، سرمایه گذاری های سرمایه گذاری مخاطره آمیز و خصوصی بیشتری آغاز شود.

اقتصاد دیجیتال این منطقه فرصت قابل توجهی برای پیشبرد رشد اقتصادی و اجتماعی ارائه می دهد زیرا کاربران بیشتری برای تراکنش ها و فعالیت های خود به تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصاد دیجیتالی خاورمیانه از 100 میلیارد دلار فراتر می رود

رشد اقتصاد دیجیتالی خاورمیانه از 100 میلیارد دلار فراتر می رود