مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-16فرهنگي

«بلقیس» غیرقابل پیش بینی است/ برخی فکر کردند واقعاً ناشنوا هستم!


بازیگر سریال «آتش در گلستان» با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن نقش خود بیان کرد که همه کاراکترهای سریال پیش برنده داستان هستند و اینگونه سریالی کم تر ساخته شده است.

- بازیگر سریال آتش در گلستان با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن نقش خود بیان کرد که همه کاراکترهای سریال پیش برنده داستان هستند و اینگونه سریالی کم تر ساخته شده است.

آرزو تاج نیا بازیگر نقش بلقیس در سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی که این روزها از شبکه پنج سیما پخش می شود درباره نقش خود به خبرنگار مهر گفت: بلقیس کاراکتری بسیار تاثیرگذار در روند شکل گیری داستان سریال آتش در گلستان است و به دلیل قرارگیری در موقعیت های مختلف، می تواند به عنوان پیش برنده اتفاقات روستا شناخته شود.

او کاملاً غیرقابل پیش بینی است که به عنوان نقطه قوت این نقش به حساب می آید.

از آن جایی که کاراکتر بلقیس ناشنواست و حسی به عروج قصه دارد، به صورت ناخواسته در مسیر اتفاقاتی قرار می گیرد که شروع ماجراهای مختلفی خواهد بود.

او ادامه داد: بلقیس دنیا و نگاه متفاوتی نسبت به دیگر شخصیت های داستان دارد که بسیار جذاب است و این مساله به ناشنوا بودن او برمی گردد، چراکه همه چیز را براساس برداشت های خود و عکس العمل اطرافیان می سنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بلقیس» غیرقابل پیش بینی است/ برخی فکر کردند واقعاً ناشنوا هستم!

«بلقیس» غیرقابل پیش بینی است/ برخی فکر کردند واقعاً ناشنوا هستم!