مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-16اقتصادي

مشارکت بنیاد مستضعفان در تأمین 23 هزار جهیزیه برای مددجویان


رییس بنیاد مستضعفان ، از مشارکت 80 میلیارد تومانی این بنیاد در اهدا 23 هزار جهیزیه به نوعروسان و جوانان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

- ، سید پرویز فتاح در مراسم توزیع 23 هزار سری جهزیه به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: بنیاد مستضعفان سال گذشته در تأمین 6200 جهیزیه برای دختران ایتام در آستانه ازدواج مشارکت کرد و امسال هم بنیاد مستضعفان در تأمین 23 هزار جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد مشارکت کردیم.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه با این اقدام، مشکل پشت نوبتی جهیزیه مددجویان کمیته امدادحل می شود گفت: بنیاد مستضعفان در این مرحله بیش از 80 میلیارد تومان را برای توزیع جهیزیه مددجویان کمیته امداد، تخصیص داده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به محرومان و مستضعفان با تکیه بر اجرای توأمان کمک های موردی و اقدامات توانمندسازی، به افزایش سهمیه در نظر گرفته شده برای مناطق حاشیه شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت: طبق اعلام قبلی، بنیاد مستضعفان تأمین و توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی در سراسر کشور متقبل شده بود، ولی با توجه به اهمیت رسیدگی به مناطق حاشیه شهر تهران، مقرر شد 200 هزار بسته معیشتی در استان تهران توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بنیاد مستضعفان در تأمین 23 هزار جهیزیه برای مددجویان

مشارکت بنیاد مستضعفان در تأمین 23 هزار جهیزیه برای مددجویان