مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-16سياسي

اهدای 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان/زوجی در نوبت باقی نمانده است


رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) با اشاره به اهدای 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان گفت: با این اقدام هیچ زوجی برای جهیزیه در نوبت باقی نمانده است.

- ورامین- رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) با اشاره به اهدای 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان گفت: با این اقدام هیچ زوجی برای جهیزیه در نوبت باقی نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه در آیین اهدا 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان کشور که با حضور سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و منصوری استاندار تهران در ورامین برگزار شد اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان همواره مورد تاکید بزرگان و ائمه بوده است و با توجه به روایات پیامبر در معراج به نقطه ای رسید که جبرییل از آنجا بالاتر نمی توانست برود اما پیامبر از آنجا عبور کرد و در این جایگاه خدا پیامبر را خطاب داد و گفت ای احمد فقرا را دوست داشته باش و با آنان همنشین باش .

بختیاری گفت: در قرآن آیات زیادی برای انفاق و رسیدگی به نیازمندان و یتیمان وجود دارد و بنیاد مستضعفان با عملکرد صحیح که برخواسته از احکام اسلامی است توانسته نگاه مردم را به این بنیاد تغییر دهد.

رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام نیز کارهای بزرگی در کشور انجام داده اند و طی فراخوان مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان/زوجی در نوبت باقی نمانده است

اهدای 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان/زوجی در نوبت باقی نمانده است