مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-16فرهنگي

ناراحتی اداره کل هنر های نمایشی از برخورد «خانه تئاتر»


مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که از اتفاقی که برای هنرمندان کشورمان رخ داده ناراحت هستیم و متأسفانه خانه تئاتر هیچگونه مشورتی هم درباره این موضوع با ما نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، روز گذشته (سه شنبه 24 اسفندماه) ویدیو اعتراضی یکی از اعضای خانه تئاتر در فضای مجازی منتشر شد.

ویدیویی که در آن این هنرمند از خانه تئاتر گلایه داشت که برای او سبد حمایتی با کالاهای تاریخ انقضاء گذشته ارسال کرده است.

برخی رسانه ها این موضوع را از اعضای هیأت مدیره خانه تئاتر پیگیری کردند؛ اما هیچکدام پاسخی درستی ارائه نداند.

با سروصدا کردن بیشتر این ماجرا، خیلی سریع هیأت مدیر خانه تئاتر بیانیه ای صادر کرد و در آن اعلام کرد که این بسته حمایتی برای تعدادی کمی از اعضا ارسال شده و اگر هنرمندی این بسته ها را نمی خواهد آن را به خانه تئاتر عودت بدهند، خانه تئاتر نیز خود هزینه پیک را حساب می کند! ما این ماجرا را از کاظم نظری مدیرکل جدید هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری کردیم.

  کاظم نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: مجموعه خانه تئاتر به عنوان مجمع صنوف نهادی خصوصی است که زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی به حساب نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی اداره کل هنر های نمایشی از برخورد «خانه تئاتر»

ناراحتی اداره کل هنر های نمایشی از برخورد «خانه تئاتر»