مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-16سياسي

دو حکم وزیر ارتباطات برای کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال


وزیر ارتباطات در احکامی جداگانه محمد خوانساری و رضا باقری اصل را به ترتیب به عنوان «رییس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال» و «جانشین رییس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» منصوب کرد.

- به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور با صدور حکمی، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران را به عنوان رییس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند در کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال منصوب کرد.

کمیته تخصصی توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند، در اجرای ماده یک مصوبه جلسه دوم کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال تشکیل شده است.

بر اساس شرح وظایف این مصوبه، پیشنهادات و مصوبات کمیته طی برگزاری جلسات منظم، جهت بررسی و تایید به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال ارسال می شود و ضمن برنامه ریزی عملیاتی و پیگیری به موقع تصمیمات اتخاذشده در پیشبرد انجام امور محوله در چارچوب ضوابط، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

از سوی دیگر، وزیر ارتباطات در حکم دیگری رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و معاون وزیر در امور دولت و مجلس را به عنوان جانشین رییس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در کمیسیون راهبری کارگروه اقتصاد دیجیتال منصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو حکم وزیر ارتباطات برای کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال

دو حکم وزیر ارتباطات برای کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال