مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-16سياسي

یادواره شهدای اصناف فارس برگزار شد


یادواره ای با هدف بزرگداشت شهدای اصناف فارس، با حضور مقام های ارشد استانی و روسا و اعضای شوراهای صنفی فارس در شیراز برگزار شد.

- مراسم یادواره بزرگداشت 600 شهید اصناف فارس و شهید نوازالله رنجبر، شهید شاخص سال 1400 اصناف کشور، با حضور استاندار، فرمانده سپاه فجر، رییس سازمان صمت و روسای صنوف مختلف استان فارس به همت بسیج اصناف در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس چهارشنبه 25 اسفند در یادواره شهدای اصناف استان، با تاکید بر اهمیت رعایت موارد شرعی در حوزه های مختلف اصناف، مطرح کرد: در گذشته مرسوم بود که اول فقه و بعد تجارت که در این راستا لازم است وظایف شرعی خود را در صنوف مختلف انجام دهیم.

محمدهادی ایمانیه گفت: بازارها در گذشته نقش اساسی و محوری در حوزه های مختلف اقتصاد شهری داشته اند و در تحولات مختلف سیاسی و اجتماعی هم نقش آفرین بوده است.

ایمانیه با بیان اینکه کشور نیازمند ایجاد اشتغالزایی است، افزود: باید کمک کنیم تا با تولید و تقویت تولیدکنندگان ایرانی بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم که یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه مبارزه با قاچاق کالا است تا اقتصاد ملی رونق بگیرد.

استاندار فارس در رابطه با اهمیت کاهش نرخ تورم با تکیه بر توان تولید ملی، اظهار داشت: باید اهل معامله عاشقانه با خدا باشیم تا بتوانیم با حمایت اصناف، تجار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای اصناف فارس برگزار شد

یادواره شهدای اصناف فارس برگزار شد