مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-16اقتصادي

سهم ناچیز ناوگان ریلی از حمل بار در استان مرکزی/شد 166 درصدی جابجایی مسافران


در سال جاری، جابجایی مسافران از طریق راه آهن، نسبت به سال گذشته 166 درصد رشد داشت.

- ایسنا/مرکزی سرپرست راه آهن اراک گفت: در سال جاری، جابجایی مسافران از طریق راه آهن، نسبت به سال گذشته 166 درصد رشد داشت.

سعید ترکی 25 اسفندماه 1400 در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: ستاد نوروزی راه آهن از 24 اسفندماه 1400 تا 15 فروردین ماه 1401 به صورت شبانه روزی فعال است و تمامی رفت و آمد قطارها و مسافران نیز رصد می شود تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به نگاه و رویکرد حاکم بر راه آهن و وزارت راه و شهرسازی در مسئله تمهیدات نوروزی، گفت: بر افزایش خدمات رفاهی و رضایتمندی مردم تاکید شده است و تمام مجموعه راه آهن برای رقم زدن این مهم آماده است.

ترکی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیط از هشتم اسفندماه آغاز شد، گفت: دو میلیون و 200 صندلی در نظر گرفته شده است که فروش 50 درصد آنها از طریق فروش اینترنتی و 50 درصد از طریق دفاتر فروش بلیط انجام شد و هنوز هم امکان خرید بلیط برای برخی از تاریخ ها وجود دارد.

وی اظهار کرد: در چهار حوزه برنامه ریزی انجام شده است و مراسم آیینی از استقبال از نوروز، برپایی سفره هفت سین و آذین بندی ایستگاه های قطار، ضدعفونی کوپه ها، سالن ها، سرویس های بهداشتی و نماز خانه و تمامی مراکز جهت پیشگیری از بیماری کووید 19 انجام شده است و به منظور رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز ناوگان ریلی از حمل بار در استان مرکزی/شد 166 درصدی جابجایی مسافران

سهم ناچیز ناوگان ریلی از حمل بار در استان مرکزی/شد 166 درصدی جابجایی مسافران