مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-16سياسي

استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد.

- ، محمد تقی ایرانی ظهر چهارشنبه ر جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی وزارت کشور و دبیرخانه شورای امنیت کشور استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی را در بین استان های کشور کسب کرده است.

وی با برشمردن ظرفیت های استان بوشهر از جمله پارس جنوبی در عسلویه پایانه صادرات نفت خارگ و نیروگاه هسته ای بوشهر اضافه کرد: این ظرفیت ها استان را تبدیل به پایتخت انرژی کشور کرده است و در شرایط خاص امنیتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در مقابل این فرصت مهم اقتصادی، تهدید دشمنان در خلیج فارس با استقرار ناوگان آمریکا و غرب و ایجاد پایگاه های نظامی آمریکا و اسراییل در منطقه را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: با رهبری های مجاهدانه و مدبرانه امام خامنه ای به عنوان فرمانده معظم کل قوا در نهایت هوشیاری تمامی نیروهای نظامی من جمله سپاه و ارتش و پدافند هوایی و نیروی دریایی سپاه و آمادگی نیروهای امنیتی و به برکت خون شهدا این خطه از میهن اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است.

ایرانی تصریح کرد: با تدابیر استاندار پرتلاش و با تجربه جناب دکتر محمدی زاده به عنوان رییس شورای تأمین در سایه وحدت و همدلی مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد

استان بوشهر در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی کشور را کسب کرد