مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-16سياسي

رسیدگی به درخواست های مددجویان و خانواده ها با فوریت محقق می شود


رییس سازمان زندان ها با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ و سرکشی از بخش های مختلف، نحوه اجرای برنامه های اصلاحی و بازپروری مددجویان و همچنین وضعیت امکانات رفاهی و نحوه رسیدگی به درخواست های مراجعین به زندان را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها از ندامتگاه تهران بزرگ بصورت سرزده بازدید و از نزدیک وضعیت جاری و دغدغه ها و مشکلات مددجویان و مراجعین را مورد رصد و پیگیری قرار داد.

رییس سازمان زندان ها در ابتدای این بازدید با حضور در بخش مراجعین، به گفتگو با خانواده زندانیان نشست و ضمن پرسش از آنان، نحوه خدمت رسانی به مردم و مخاطبین را جویا شد.

محمدی با تأکید بر بکارگیری نیروی انسانی بیشتر در بخش های خدمت رسانی به مردم، گفت: ضعف در خدمت رسانی به مخاطبین و خانواده زندانیان قابل توجیه نیست.

رفع دغدغه ها و مشکلات احتمالی نیز برعهده مدیران زندان است که حل آن را در اولویت کاری خود بگذارند.

وی همچنین در سرکشی از بخش دادیاری زندان یادآور شد: همیشه در روزهای پایانی سال حجم مراجعان، زیادتر و بالتبع انتظارات از ما نیز بالاتر می رود که این امر وظیفه خدمت رسانی پرسنل را دوچندان می کند با این حال رسیدگی به درخواست های مددجویان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به درخواست های مددجویان و خانواده ها با فوریت محقق می شود

رسیدگی به درخواست های مددجویان و خانواده ها با فوریت محقق می شود