مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-16سياسي

موضوع ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان ماموریت اصلی آموزش عالی مطرح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نصرالله جهانگرد در وبینار هوش مصنوعی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه هوش مصنوعی افزود: از تاکیدات ایشان قرار گرفتن ایران جزو 10 کشور برتر در هوش مصنوعی است که خوشبختانه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات .

- عضو هیات امنای پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: موضوع ارتباط دانشگاه با صنعت محدود به یک دفتر در گوشه ای از نظام آموزش عالی دیده نمی شود، بلکه به عنوان ماموریت اصلی آموزش عالی مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نصرالله جهانگرد در وبینار هوش مصنوعی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه هوش مصنوعی افزود: از تاکیدات ایشان قرار گرفتن ایران جزو 10 کشور برتر در هوش مصنوعی است که خوشبختانه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدتی قبل بر روی این مساله کار شده است.

وی خاطر نشان کرد: نتیجه این فعالیت ها این شد که در 2 ماه قبل سند راهبردی هوش مصنوعی کشور تهیه و ارائه و مقرر شد تا در یک نشست، گزارش ارائه شود.

جهانگرد با بیان اینکه فناوری اطلاعات در طی 4 دهه گذشته محور تحولات عمیق اقتصادی و اجتماعی در جهان شده است، ادامه داد: بعد از دهه 60 میلادی که کامپیوتر ساخته شد در دهه 80 شبکه سازی در دنیا شروع و در دنیا تکنولوژی از مین فریم به سطح PC منتقل شد و در دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان ماموریت اصلی آموزش عالی مطرح است

موضوع ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان ماموریت اصلی آموزش عالی مطرح است