مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-16فرهنگي

برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای برنامه های این سازمان به مناسبت نوروز 1401 با عنوان «فصل دل تکانی» خبر داد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای برنامه های این سازمان به مناسبت نوروز 1401 با عنوان فصل دل تکانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت نوروز 1401 خبر داد و افزود: تکریم و پاسداشت آداب و رسوم نوروز باستانی ایران نظیر ترویج صله رحم، فرهنگ قناعت و گردشگری اماکن شهری و.

از اهداف برگزاری مجموعه برنامه های فصل دل تکانی است.

وی با اشاره به اجرای کاروان شادی از مجموعه برنامه های فصل دل تکانی گفت: این برنامه با هدف ایجاد فضای شادی و نشاط در آستانه سال نو از 21 تا 26 اسفندماه در مناطق 1، 12، 13، 14، 17 و 19 همراه با حرکت چرخ های طحافی برنامه هایی نظیر سرنا نوازی، اجرای برنامه توسط شخصیت های عمونوروز و ننه سرما و اجرای موسیقی اقوام کردی، آذری و گیلکی برگزار می شود.

همچنین اهدای محصولات فرهنگی متنوع با شخصیت عمونوروز ویژه کودکان از سایر بخش های این کاروان به شمار می رود.

فاطمیان پور افزود: نوروزگاه یکی دیگر از برنامه های با سابقه سازمان فرهنگی هنری است که از 6 تا 13 فروردین در فرهنگ سراهای اشراق، رازی، خاوران، بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد

برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد