مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-16اقتصادي

قیمت بلیت تا ماه رمضان افزایش نمی یابد


این که در زمینه ساخت ناوگان ریلی مانند واگن به خودکفایی رسیدیدم و نیازی به واردات ان نداریم، نشان دهنده تحولی در این زمینه است.

- وزیر راه و شهرسازی گفت: این که در زمینه ساخت ناوگان ریلی مانند واگن به خودکفایی رسیدیدم و نیازی به واردات ان نداریم، نشان دهنده تحولی در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم قاسمی - وزیر راه و شهرسازی - در مراسم بهره برداری از 470 دستگاه ناوگان تولید داخل، اظهار کرد: در مراسم امروز 470 ناوگان ریلی مانند واگن اضافه شده و این مسئله نشان دهنده تحولی در حوزه ساخت است چرا که در حوزه ساخت ناوگان ریلی به خودکفایی رسیدیم و دیگر نیازی به واردات واگن نداریم.

وی افزود: در سال آینده شاهد تحول در حوزه های حمل و نقلی در بخش های هوایی، جاده ای و ریلی هستیم.

در بخش حمل بار و و ترانزیت نیز بر اساس تفاهم نامه هایی که در این زمینه منعقد شده رکورد 60 ساله گذشته در کشور شکسته شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بازدیدهای متعددی از وضعیت عرضه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس داشته ام و قیمت آن ها به هیچ عنوان از سال گذشته افزایش نیافته است.

برای بلیت هواپیما هم سقف قیمتی تعیین شده و ایرلاین ها حق ندارند بیشتر از آن قیمت را بالا ببرند و تا ماه رمضان قیمت ها تغییری نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت تا ماه رمضان افزایش نمی یابد

قیمت بلیت تا ماه رمضان افزایش نمی یابد