مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-16اقتصادي

رکورد 60 ساله ترانزیت امسال شکسته شد


در بخش حمل بار و ترانزیت با توجه به تفاهم نامه هایی که منعقد کرده ایم رکورد 50 تا 60 ساله کشور شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز 470 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

رستم قاسمی وزیر راه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 470 دستگاه انواع ناوگان ریلی اعم از لکوموتیو و واگن باری و مسافری تواید داخل وارد ناوگان ریلی شد.

وی تاکید کرد: تامین ناوگان ریلی جدید در 5 تا 6 ماه گذشته رخ داد و نشان دهنده تحول در حوزه ساخت ناوگان توسط متخصصان داخل است؛ امروز در ساخت و بهسازی و بازسازی ناوگان ریلی به خودکفایی رسیده ایم و نیازی به وارد کردن واگن از خارج نداریم.

قاسمی در تشریح برنامه وزارت راه و شهرسازی  در حوزه حمل و نقل در سال آینده گفت: طبق تصمیماتی که برای سال آینده گرفته شده است، ما قطعا شاهد تحول در حوزه های حمل و نقلی در همه مدل هایی حمل و نقلی خواهیم بود.

* رکورد حمل و نقل ترانزیتی شکسته شده است وی تصریح کرد: در بخش حمل بار و ترانزیت با توجه به تفاهم نامه هایی که منعقد کرده ایم رکورد 50 تا 60 ساله کشور شکسته شده است.

* قیمت بلیت های ناوگان حمل ونقل عمومی بین شهری تغییر نمی کند وزیر راه وشهرسازی گفت: در بازدیدهایی که داشتیم، مشخص شد قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد 60 ساله ترانزیت امسال شکسته شد

رکورد 60 ساله ترانزیت امسال شکسته شد