مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-16بين الملل

تسلط نیرو های صنعاء بر ده ها موضع در شمال غرب یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش و کمیته های مردمی یمن با مشارکت تمام یگان های نظامی این کشور توانست در یک عملیات تهاجمی گسترده از دو مسیر، - منابع یمنی گزارش دادند که ارتش این کشور توانسته ده ها موضع را در شمال غرب یمن آزاد کند و تجهیزات ائتلاف سعودی را به غنیمت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش و کمیته های مردمی یمن با مشارکت تمام یگان های نظامی این کشور توانست در یک عملیات تهاجمی گسترده از دو مسیر، 11 روستا و ده ها مواضع منافقین و مزدوران سودانی در استان حجه (شمال غرب صنعاء) را آزاد کنند.

بنابر گزارش پایگاه خبری الاعلام الحربی ، مجموع مساحت آزادشده حدود 26 کیلومتر مربع برآورد می شود و ارتش یمن موفق شده است در قالب عملیات یادشده روستای الظهر ، العکاشیه ، النقرمه ، جرب المهجم ، المعطف ، المنجوره ، بنی کینه الشرقی ، الفندق ، القریه البیضاء و الشبکه را آزاد کند.

طبق این گزارش، در پی این حمله، تلفات سنگین و خسارات مادی فراوانی به نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی وارد شده است.

الاعلام الحربی همچنین خبر داد که به دنبال این عملیات تهاجمی، بیش از 200 منافق و مزدور سودانی کشته و زخمی شده اند و افراد باقی مانده ضمن رها کردن خودرو ها و تجهیزات نظامی خود پا به فرار گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط نیرو های صنعاء بر ده ها موضع در شمال غرب یمن

تسلط نیرو های صنعاء بر ده ها موضع در شمال غرب یمن