مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-16سياسي

استمرار انقلاب اسلامی مهم ترین موضوع در جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تبیین اموری که دشمن در جنگ نرم و روایت ها وارونه جلوه می دهد، گفت: استمرار انقلاب اسلامی مهم ترین موضوع در جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقدری ناشناخته مانده است.

وی تبیین اموری که دشمن در جنگ نرم و روایت ها تلاش می کند وارونه جلوه دهد را از موضوع های مهم و اثرگذار عنوان کرد و افزود: در جنگ روایت ها باید نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه استمرار انقلاب از عمده ترین موضوع هایی است که باید در جهاد تبیین صورت گیرد، تصریح کرد: نخستین موضوع، تبیین هدف های انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است.

آیت الله فلاحتی توجه به نیازهای امروز و فردا جامعه را دومین هدف در راستای استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: استقرار جمهوری اسلامی بر پایه حکومت اهل بیت علیه السلام نخستین هدف انقلاب اسلامی بود که تحقق پیدا کرد.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در راستای اهداف انقلاب اسلامی، گفت: بسط و توسعه عدالت از جمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی از دیگر اهداف تحقق انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی درصدد ایجاد تمدنی است تا برای بشریت الگوسازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار انقلاب اسلامی مهم ترین موضوع در جهاد تبیین است

استمرار انقلاب اسلامی مهم ترین موضوع در جهاد تبیین است