مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-16سياسي

اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر در منطقه کاشان


نماینده ویژه رییس مجلس در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر جهت آسفالت راه های دو شهرستان خبر داد.

- با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته و مطالبات مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل آسفالت راه های روستایی و جاده های مواصلاتی بین شهرها و روستاها بود، اظهار داشت: این مطالبه در بین روستاییان منطقه در درجه اهمیت بالاتری است که لزوم توجه به آن را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل باید همه تلاش خود را در جهت مهاجرت معکوس به کار ببندند، ابراز داشت: باید با توزیع عادلانه امکانات به خصوص در روستاها زمینه را برای بازگشت روستاییان از شهر به روستا فراهم و یا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

نماینده ویژه رییس مجلس در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه رسیدگی به امور و مطالبات روستاییان از این جهت دارای اهمیت است، تصریح کرد: در موضوع تأمین قیر برای آسفالت جاده های روستایی و همچنین راه های مواصلاتی بین روستاها حدود 20 روستا در سطح دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل درخواست کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیگیری های انجام شده 140 میلیارد ریال برای تأمین قیر راه های شهری و روستایی دو شهرستان اختصاص یافت، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر در منطقه کاشان

اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر در منطقه کاشان