مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-16سياسي

عملیات اجرایی فاز دوم توسعه حرم مطهر حسینی آغاز شد


فاز دوم طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) با همکاری تولیت آستان قدس حسینی و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات امروز و در آستانه نیمه ماه شعبان به صورت رسمی آغاز شد.

- به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، در پی موفقیت مهندسان، کارگران و استادکاران ایرانی در اجرا و پیشرفت فاز نخست از طرح جامع توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین بنام صحن حضرت زینب (س)، تولیت آستان قدس حسینی، تصمیم گرفت عملیات اجرایی فاز دوم این طرح را نیز به ایرانیان واگذار کند.

محمد جلال مآب رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی فاز نخست طرح و آغاز فاز دوم توسعه حرم مطهر حسینی از اجرای بیش از 200 پروژه کوچک و بزرگ مرمت، بازسازی و بهسازی و توسعه ای در اعتبا مقدسه با همکاری دو ملت ایران و عراق خبر داد.

وی گفت: حضور مشتاقان و زائرین اعتاب مقدسه از یک سو و جمعیت عظیم داوطلبان خدمت به این اعتاب از سوی دیگر در کنار نیاز فوری حرمهای مطهر به بازسازی و توسعه فرصتی فراهم آورد تا بار دیگر دو ملت مسلمان عراق و ایران دوشادوش یکدیگر خدماتی بزرگ را به آستان مقدس این اعتاب تقدیم کنند.

جلال مآب افزود: اجرای بیش از 200 پروژه کوچک و بزرگ در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا، ثمره این مودت و همکاری دو ملت است که خار چشم دشمنان اهل بیت (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز دوم توسعه حرم مطهر حسینی آغاز شد

عملیات اجرایی فاز دوم توسعه حرم مطهر حسینی آغاز شد