مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-16دانش

شبکه های برون مرزی به روشنگری مواضع ایران در جنگ اوکراین بپردازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسن درزیان رستمی استاد علوم ارتباطات، مطالعات رسانه ای و عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد ضمن اشاره به دو عامل موفقیت ساز برای یک رسانه، - عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شبکه های برون مرزی باید با بیان دقیق و صریح استراتژی جمهوری اسلامی ایران در موضوعاتی مثل مذاکرات هسته ای، برجام و جنگ روسیه و اوکراین به روشنگری بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسن درزیان رستمی استاد علوم ارتباطات، مطالعات رسانه ای و عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد ضمن اشاره به دو عامل موفقیت ساز برای یک رسانه، گفت: بحث مالی و نیروی متخصص دو عامل در موفقیت یک رسانه به شمار می روند که باید بدان ها توجه جدی شود که البته رسانه های برون مرزی ما همواره از مشکلات مالی رنج می برند و مانع از آن می شود تا بتوانند از همه ظرفیت های خود استفاده کنند.

وی افزود: با این حال، در حوزه نیرو های متخصص هم طی این سال ها پرس تی وی توانسته با به کارگیری نیرو های حرفه ای، غنی شود.

این شبکه از همان سال های اولیه بسیار حرفه ای عمل کرد وکیفیت خوبی داشت و در بحث خبر تاثیرات زیادی مخصوصا بر انگلیسی زبان ها داشته و حتی در شبه قاره هند و دیگر جا ها ماندگار شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های برون مرزی به روشنگری مواضع ایران در جنگ اوکراین بپردازند

شبکه های برون مرزی به روشنگری مواضع ایران در جنگ اوکراین بپردازند