مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-16اجتماعي

فیش حقوقی کارکنان شهرداری اراک از ابتدای سال 1401 منتشر می شود


فیش حقوقی کارکنان شهرداری اراک از ابتدای سال 1401 در سامانه عیان بارگذاری و منتشر می شود.

- ، علیرضا کریمی شهردار اراک ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تقاطع غیر همسطح شهید سعیدی تا پایان اردیبهشت سال آینده به پایان می رسد و بار ترافیکی شهرک قائم و هجرت از آنجا برداشته می شود و مشکلات حقوقی پروژه آفتاب که چندین سال روی زمین مانده نیز حل شده است و در سال 1401 به نتیجه می رسد.

وی ادامه داد: سالن مدیریت بحران و بازارچه های عرضه میوه و تره بار و سالن زورخانه شهر و موزه دفاع مقدس پروژه ها که مشکلات آنها حل شده و در دست اقدام هستند تا در سال آینده به نتیجه برسد.

شهردار اراک در رابطه با ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: واحدهای اجرایی را تقویت کردیم و بحث اصلی پیشگیری است تا ساخت و ساز غیرمجاز انجام نشود در غیر این صورت با روند مراحل قانونی به تخریب می انجامد و در ایام عید اکیپ های نظارت بیشتر شده تا ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و محدوده انجام نشود.

کریمی افزود: من در سال 1371 روابط عمومی استانداری بودم و روابط عمومی آینه هم سازمانی است بخصوص شهرداری که دایره خدماتش وسیع هست و باید فعالیت های شهرداری توسط روابط عمومی منعکس شود بنابراین روابط عمومی شهرداری باید ارتباطش را بیش از پیش با رسانه ها تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیش حقوقی کارکنان شهرداری اراک از ابتدای سال 1401 منتشر می شود

فیش حقوقی کارکنان شهرداری اراک از ابتدای سال 1401 منتشر می شود