مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-16اقتصادي

گازرسانی بە 250 واحد صنعتی در سال جاری


از اهداف استراتژیک سال جاری برنامه ریزی برای گازرسانی به 90 روستا و 250 واحد صنعتی با ظرفیت سازی 16 هزار متر مکعب، - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از اهداف استراتژیک سال جاری برنامه ریزی برای گازرسانی به 90 روستا و 250 واحد صنعتی با ظرفیت سازی 16 هزار متر مکعب، جذب 19 هزار مشترک جدید بود.

احمد فعله گری امروز (25اسفند) در مورد اهمیت تصمیم گیری و مصوبات جلسه هیئت مدیره اظهار کرد: جلسات هیات مدیره به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیرنده هر سازمان نقش به سزایی در موفقیت و شکست یک شرکت دارند، اثر بخشی تصمیمات هیات مدیره و اهمیت آن در پیاده سازی موفق حاکمیت شرکتی بر هیچکس پوشیده نیست هیات مدیره باید از طراحی و اجرای مناسب سازوکارهای برقراری روابط مؤثر با ذینفعان اطمینان یابد.

وی افزود: در این خصوص استفاده از تمامی کانال های ارتباطی برای ارتباط با ذینفعان مورد استفاده قرار می گیرد و این عامل ارتباطی باعث می گردد تمامی اهداف استراتژیک سازمان در سطح بهینه و منطقی اجرایی گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر از همراهی کارکنان و عوامل اجرایی در دستیابی و تحقق اهداف برنامه ریزی شده یادآور شد: در سال جاری با همراهی و همدلی مسئولین، کارکنان، پیمانکاران و عوامل اجرایی تحقق اهداف استراتژیک سالانه میسر گردید و این عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی بە 250 واحد صنعتی در سال جاری

گازرسانی بە 250 واحد صنعتی در سال جاری