مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-16بين الملل

تقلای زلنسکی برای دریافت پشتیبانی نظامی هوایی از آمریکا


رییس جمهور اوکراین در تقلا برای راضی کردن کنگره آمریکا برای کمک به توان هوایی کشورش به حوادثی مانند یازده سپتامبر و پرل هاربر و سخنرانی مارتین لوتر کینگ متوسل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین بعد از ظهر چهارشنبه به وقت تهران در سخنرانی ویدئویی برای اعضای کنگره آمریکا به هر ترفندی تلاش کرد آن ها را به کمک های هوایی از جمله ارسال جنگنده یا اعلام منطقه پرواز ممنوع در اوکراین متعاقد کند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، زلنسکی در این سخنرانی بر شدت حملات روسیه تأکید کرد و گفتهمچنان در کی یف پایتخت اوکراین به سر می برد و کشورش به مقاومت ادامه خواهد داد.

رییس جمهور اوکراین با قرض گرفتن عباراتی از سخنرانی معروف مارتین لوتر کینگ فعال سیاه پوست آمریکایی گفت: من رویایی دارم، من نیازی دارم، من باید از آسمان مان محافظت کنم.

به تصمیم و کمک شما نیاز دارم .

زلنسکی همچنین شرایط اوکراین را به حمله هواپیماهای ژاپنی به سواحل پرل هاربر آمریکا در خلال جنگ جهانی دوم و همچنین حوادث یازده سپتامبر تشبیه کرد.

او همچنین گفت: جنگ گذشته (جنگ جهانی دوم) باعث شد پیشینیان ما نهادهایی را ایجاد کنند که باید از ما در برابر جنگ محافظت کنند اما متاسفانه این نهادها کار نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای زلنسکی برای دریافت پشتیبانی نظامی هوایی از آمریکا

تقلای زلنسکی برای دریافت پشتیبانی نظامی هوایی از آمریکا