مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-16فناوري

آمادگی شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی پایتخت


رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران، بر آمادگی شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی شهر تهران تاکید کرد.

- رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران، بر آمادگی شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به تاکیدات دکتر زاکانی شهردار تهران به اهمیت و کارایی مرکز مطالعات شهر تهران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های شورای شهر تهران آن است که سازمان فاوا به عنوان یکی از بخش های حساس و مهم در مدیریت شهری تهران است و با مسائل این حوزه نباید برخورد سلیقه ای صورت گیرد و اساس کار این سازمان باید بر اساس چشم انداز مدیریت شهری باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورای شهر تهران آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان سازمان فاوا در خصوص شناسایی گره های این حوزه و ارائه راه حل است و امیدواریم با افزایش همکاری ها در سال پیش رو، گام های موثر برای بهره مندی از هوشمندسازی در تهران برداشته شود.

صادقی تاکید کرد: در سال آینده با افزایش جلسات همفکری با سازمان فاوای شهرداری تهران در ارائه خدمات بهتر به شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی پایتخت

آمادگی شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی پایتخت