مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-16اقتصادي

هزینه کرد 100 میلیاردی منطقه 2 در احداث 56 پروژه شهری


شهردار منطقه2 تهران با اشاره به اینکه 56 پروژه این منطقه با هزینه 100 میلیارد احداث شده است، گفت: برخی از پروژه ها در مدیربت دوره قبلی شروع شده و در این دوره تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 در  آیین بهره برداری همزمان از پروژه های شبکه مترو تهران و 56 پروژه شهری منطقه 2، با اشاره به اینکه 56 پروژه این منطقه با هزینه بالغ بر 100 میلیارد احداث شده است، گفت:  بری از مدیربت دوره قبلی شروع شده و در این دوره تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در تعریف پروژه های این دوره به این نکته توجه شده که پروژه ها از دل خواسته های مردم محلات بیرون بیاید و دو پروژه موجود در این افتتاحیه حاصل پیام های 137 و 1888 بود.

شهردار منطقه 2 تهران افزود: به زودی پل تندرستی که دو فضای شهری باغ راه فدک را به بوستان 13 هکتاری متصل کرده است به یکی از 5 پلی است که 67 کیلومتر فضای شهری برای تردد پیاده روها و وسایل سبک ترددی ایجاد کرده اند افزوده می شود.

وی کی از شاخصه های اصلاح هندسی های منطقه را این دانست که نسبت به دسترسی های سواره با بازگشایی معبر تایید اجرا و تکمیل شود.

صالحی با اشاره به اینکه از روددره تهران حجم زیادی از معتادین با حفط شان انسانی منتقل شدند، گفت:  پروژه عمرانی  رود دره فرحزاد به زودی به یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 100 میلیاردی منطقه 2 در احداث 56 پروژه شهری

هزینه کرد 100 میلیاردی منطقه 2 در احداث 56 پروژه شهری