مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-16سياسي

بیانیه یک تشکل دانشجویی/ نمایندگان مجلس در بحث شفافیت آرا نمرهٔ قبولی نگرفتند


انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی طی بیانیه ای تاکید کرد: مسئلهٔ شفافیت مقوله ای ست که نمایندگان مجلس یازدهم با شعار احقاق آن، موفق به اتخاذ آرای مردم شدند اما نمایندگان مجلس از این مورد نمرهٔ قبولی دریافت نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تششکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی طی بیانیه ای تاکید کرد: مسئلهٔ شفافیت در مجلس مقوله ای ست که نمایندگان مجلس یازدهم با شعار احقاق آن، موفق به اتخاذ آرای مردمی شدند که با اعتمادی مخدوش شده و امیدی ناامید پای صندوق های رای آمده بودند اما علیرغم تصورات عمومی، نمایندگان مجلس از این مورد نمرهٔ قبولی دریافت نکردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: معنای شفافیت این است که مسئول در جمهوری اسلامی عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار مردم قرار بدهد.

(مقام معظم رهبری) در اسفند ماه 1400 که دومین سالروز شروع کار مجلسِ مزین به لقب انقلابی می باشد، خود را ملزم بر یاداوری و مطالبه مطلبی می دانیم که هر از چند گاهی از پس پرده بیرون آمده و پس از مانُوری کوتاه بر روی آن، مجدد به حاشیه بازگشته و در انتظار جرقهٔ جدید و برجسته شدنِ دوباره به عنوان مطالبهٔ مردمی، می نشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه یک تشکل دانشجویی/ نمایندگان مجلس در بحث شفافیت آرا نمرهٔ قبولی نگرفتند

بیانیه یک تشکل دانشجویی/ نمایندگان مجلس در بحث شفافیت آرا نمرهٔ قبولی نگرفتند