مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-16سياسي

مگر برای مادر حضرت علی اکبر دسته گل آوردند؟!


وی درباره فرزند شهیدش که در شانزده سالگی به فیض شهادت رسید گفت: فرزند من که در شانزده سالگی شهید شد از چهارده سالگی نماز شب می خواند و من همچنان عمریست در حسرت یک الهی العفو گفتن او هستم.

- مگر برای مادر حضرت علی اکبر (ع) دسته گل آوردند؟! این جمله مادر شهیدان خالقی پور بود در سالگرد عروج یکی از فرزندانش در حالی که سه فرزند شهیدش را در دفاع مقدس تقدیم کرده و همسر جانبازش هم به فیض شهادت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فروغ منهی مادر شهیدان داود، رسول و علیرضا خالقی پور در مراسم سالگرد شهید داود خالقی پور که همزمان با ایام زادروز حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی آباد تهران سخن می گفت، اظهار کرد: شهدا متعلق به به یک محله و منطقه نیستند و در واقع شهدا متعلق به همه مردم هستند و ماندگار شدند.

وی که بعد از سخنان امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) درباره رسم علی اکبر پروری، گفت: شهدا ما را تربیت کردند امام خمینی(ع)، این بچه ها را تربیت کرد و آنها ما را و امید که شفیعمان باشند.

وی افزود: در دین اسلام هم به ما دستور دادند اول خودتان را تربیت کنید و سپس در پی انسان سازی باشید.

مادر شهیدان خالقی پور درباره تقدیم سه فرزند شهیدش در دوران دفاع مقدس گفت: این سه قطره خون در اقیانوس شهادت ناقابل است و ما همچنان مدیون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر برای مادر حضرت علی اکبر دسته گل آوردند؟!

مگر برای مادر حضرت علی اکبر دسته گل آوردند؟!