مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-16اقتصادي

همکاری همراه اول و وزارت میراث فرهنگی با هدف توسعه گردشگری هوشمند


وزارت میراث فرهنگی و همراه اول در راستای هوشمندسازی صنعت گردشگری تفاهم نامه امضا کردند و مجوز اپراتور هوشمند گردشگری برای نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور صادر می شود.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه مشارکت در گردشگری هوشمند چهارشنبه 25 اسفند 1400 بین وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همراه اول، با حضور اصحاب رسانه در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد.

با توجه به اینکه امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از متنوع ترین و بزرگترین صنایع در جهان، مهمترین منبع درآمد و ایجاد فرصت های شغلی برای بسیاری از کشورهای دنیا به حساب می آید، این صنعت که به عنوان موتور توسعه نیز از آن یاد می شود، می تواند با ایجاد بالاترین میزان ارزش افزوده به صورت مسـتقیم و غیرمسـتقیم سایر فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار دهد.

  گردشگری هوشمند حاصل ترکیب دو حوزه گردشگری و ارتباطات فناوری اطلاعات (ICT) است که با استفاده از فناوری های نوین و ایجاد یکپارچگی در ساختار و بستر منجر به تحقق اهداف کلان صنعت گردشگری خواهد شد.

بخشی از اهداف این تفاهم نامه شامل مشارکت در شکل گیری زیرساخت ها و مولفه های گردشگری هوشمند در کشور، مشارکت در ایجاد و توسعه زیرلایه های اطلاعاتی، همکاری جهت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری همراه اول و وزارت میراث فرهنگی با هدف توسعه گردشگری هوشمند

همکاری همراه اول و وزارت میراث فرهنگی با هدف توسعه گردشگری هوشمند