مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-16اقتصادي

اقتدار غذایی، جزو برنامه های اصلی دولت در بخش کشاورزی است


مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: پایه و اساس فعالیت های دولت سیزدهم در بخش کشاورزی در راستای دستیابی به اقتدار غذایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی کشور نقش بسیار کلیدی و موفقیت آمیزی در استقلال و خودکفایی کشور دارد و حفظ اقتدار غذایی در کشور سبب حل بسیاری از مشکلات بخش اقتصادی کشور می شود وی افزود:  ایران اسلامی با تلاش 4.

5 میلیون نفر تولیدکننده بخش کشاورزی، 300 هزار مهندس کشاورزی و 80 هزار نفر خادم تولیدکنندگان در همه زیرمجموعه های وزارت جهاد کشاورزی، به مرحله کسب اقتدار غذایی وارد شده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: در حال حاضر پایه و اساس فعالیت های دولت در راستای دستیابی به اقتدار غذایی است.

در همین راستا نیز سیاست دولت بر این قرار دارد تا اتحادیه ها و تعاونی ها را در این بخش گسترش دهد.

توسعه بخش کشاورزی نیازمند مدیریت جهادی است وی ادامه داد: تنها راه رسیدن به عزت و سربلندی در بخش کشاورزی مدیریت جهادی است و تنها با توکل به خداوند متعال و بهره گیری از چنین مدیریت توانمندی می توان کشور را در بخش کشاورزی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار غذایی، جزو برنامه های اصلی دولت در بخش کشاورزی است

اقتدار غذایی، جزو برنامه های اصلی دولت در بخش کشاورزی است