مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-16اجتماعي

برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه های خدمت رسان و امدادی در لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: رزمایش آمادگی پلیس، دستگاه های خدمت رسان و امدادی برای اجرای طرح نوروزی 1401 همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: رزمایش آمادگی پلیس، دستگاه های خدمت رسان و امدادی برای اجرای طرح نوروزی 1401 همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.

عباس شرفی در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه های خدمت رسان و امدادی اظهار کرد: راهداری لرستان با 300 نفر نیروی انسانی و 250 دستگاه ماشین آلات در طول هشت هزار کیلومتر محورهای مواصلاتی استان و با نگاه ویژه به محورهای گردشگری در کنار دیگر دستگاه های خدمت رسان و امدادی از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین 1401 در طرح نوروزی حضور دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به فروکش کردن کرونا و کاهش محدودیت ها در نوروز 1401 با افزایش سفرها مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بین بخشی و همدلی مردم شاهد سفری خوش و عاری از تصادف برای هموطنان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: پویش سراسری همراهان سفر ایمن با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی با برنامه های متنوع فرهنگی هنری در طول طرح نوروزی 1401 اجرا می شود که مراسم افتتاح رسمی این پویش بعدازظهر روز چهارشنبه 25 اسفند با حضور مسئولان محلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه های خدمت رسان و امدادی در لرستان

برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه های خدمت رسان و امدادی در لرستان